2013-01-31
 14:01:00

Steg

Från kl 7.30 och kl är bara före 14 ännu...
Halva dagens steg , jag har knatat på bra i dag + att jag kan omvandla min träning till steg.

det är bra utan körkort ju. 

Synd bara att jag själv startat stegtävlingen på jobbet själv ;)


Mange

Du kämpar på bra du stolt över dig älskling. Puss

Svar: Ja tack :) visst kämpar jag på ... Både fysiskt och psykiskt påfrestande. Tack för stödet det betyder mkt..
Jess


Fia

Oj !

Vad bra blogg du har, bara för det ska jag GÅ hem från jobbet i kväll. Varför ska jag vara lat och ta buss :)

Svar: Ha ha tack!
Ja precis :) varför ska du va sämre ;) bra val !!!
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!