2013-02-16
 11:46:00

Härlig morgon

Trots värk "i röva" så var det härligt att vara på gymmet igen efter en vilodag.
Jag känner att jag hade velat ta ut mig någon timma till men Lena stoppade mig. Lika bra att lyssna på kroppen .

Uppvärmning på löp band
15min på crosstrainern
Och easyline
(Inget Abs & ass som jag brukar)

Härligt med glada och pepprande tjejer på gymmet idag..

SÄLJES:
Är det någon som vill köpa mina nya adidas träningsbrallor, lång model, XL ,jätte sköna men dom hoppar av när jag tränar jag hade inte en tanke på att jag kunnat behöva mindre. (Använda ca 5gg)

pris 150kr bra pris ;)

maila [email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!