2013-01-28
 15:46:30

Slog upp dom gröna

För en kvart sen, det var svårt att somna i dag trots att jag var helt slut .

Jag hade lite att pyssla med , jag har startat stegräknar tävling på jobbet som jag skulle nollställa idag (så att alla har möjlighet att dra i toppen , folk ramlade på efter utsatt start datum ,registrerade sig sent, fattade inte , hoppade av och hoppade på och så var det runt jul) det var lika bra.
MEN GIVETVIS ska jag vara så ivrig och raderar skiten!!!!!!
Jag fick sitta och skriva in allt (alla deltagare ) igen från start "trött och jävlig" men nu ska det funka och jag hoppas folk trippar runt med sina räknare nu. :)
Det var därför jag aldrig somnade.

Men nu är det slut sovit .
Ska upp och laga middag , köttfärssås blir det nog eller biffar jag ska fundera medans jag vaknar till.

Vad äter du till middag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!