2013-01-16
 16:58:00

Mötet

Då jag jag varit hälsosamtal med TRE hälsorådgivare (topp).
Vikten stod stilla!

Vi pratade om min mat och träning!
Jag MÅSTE ändra intaget och börja lägga till kolhydrater så som jag tränar.

Jag var ett extremfall av itrims kunder.
Eftersom jag tränar så mkt äter jag tydligen alldeles för lite där av ligger min kropp på svält istället för att förbränna.

instruktörerna som var med (som utbildar sig inom itrim) sa "vi har haft henne med på pass och sett henne i lokalen var dag och hon tränar inte lätt hon är effektiv och ligger på Maxad nivå" haha va kul att det syns att jag kämpar.

Så nu:
Ska jag träna som jag gör 6dagar/v och äta
1 handflata protein
1 knytnäve kolhydrater
2 knytnävar grönsaker, bär, frukt 

motsvarar 1925 kcal/dag

till mellanmål halverar jag målen

Nu har jag kört 55 min intervaller på löparband ,20 min crosstrainer och ska in på pilates!


Frida

Vad bra tjejen , du är så duktig och jag blir så imponerad av din ork! Nu kommer det nog hända grejer. Ge aldrig upp!
Kram

Svar: Men tack gulliga!!! :) kul att även jag kan "imponera" jag kämpar på...
Jess


EMMA - M I T T F A T A S S

Jag tror med jag måste äta mer, nu är det extremt dåligt med matintag och jag vet att man måste äta för o kunna förbränna =) Jag hejar på dig!

Svar: Gullig du är!!! Ja!... Det är ju det med maten.. Ökar man träningen måste man ju öka intaget... Hejjar på dej med :)
Jess



PUBLICERAT: 2013-01-16, 21:24:35 | URL: http://mittfatass.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!