2013-01-30
 21:41:02

Peppad

I dag när jag knatade iväg i duggregn på en isig väg mot gymmet kände jag glädje och att det var såååå skönt att gå och träna.
Det låter som jag är besatt NEJ men jag känner i kropp och själ hur det gör mig gott och bara massa plus att träna .
Jag märker små saker var dag som blir lättare, tex kliva upp från golvet, klä på sig , jag springer i trappor och orkar gå utan att känna värk över allt.
Jag har inte klagat över det tidigare men satan i gatan så ont jag haft i ben, vrister, rygg och inte kunnat sova eller vända mig i sängen för jag haft såååå ont i ryggen.
Fatta vilken befrielse det är i min kropp och själ och jag vet hur mkt lättare det blir var dag.

Träningen i dag gick bra , jag startade med 3 km fort fort backe upp/rakt/backe upp/rakt sen crosstrainern kort tid men så fort och tungt jag kunde ( kände köttbullen jag åt till middag åka upp och ner i halsen :) haha
Sen easyline med Malin, hon och Lena ska jobba med mig på itrim! Grymma tjejer, Malin är hård men rättvis hon skriker på mej, hejjar på och gör att jag orkar in i det sista.
När jag e på väg att ge upp och hör henne i nacken "köööööööööör nu Jessica några sekunder kvaaar ge inte upp"!!! då ger jag mig INTE! Vilket jag hade gjort utan henne.

Nu blir det kvarg!


Lina

Fantastiskt det låter som du kommit in i det och är bestämd och på så god väg att lyckas !
Tänk vilken livsförändring.

Tror på dig
Din blogg peppar mig enormt

Svar: Åååååååh vad glad jag blir, det värmer i hela hjärtat jag SKA lyckas :)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!