2013-01-20
 18:29:57

Oj det känns

Vilket pass och vilken krut Madame som höll i passet!!!
Jag blev förbannad för hon var så jävla hård och bra haha.
Hon körde 45sek på varje övning istället för 30sek och skrek på oss !
Totalt slut!!!!!

Jag "joggade"/gick raskt 20 min innan i lutning så svetten rann ju redan innan.

Det känns i kroppen att jag jobbat natt idag kan jag säga.
Bra tungt att cykla hem , tog i så jag ramlade hahahah..men inte hårt som tur va bara en liten "glid tackling"

Nu står maten serverad på bordet.

Åh jag älskar min instagram , svårt att förklara men så mkt stöd , pusch , pepp, inspiration , motivativation jag får där ifrån gör att jag orkar hålla ut och ge allt lite lite till..
Jag fick en sån fin kommentar nyss , blev hur glad som helst:) Tack!!!

Tänk att just JAG kan inspirera någon :)

HAPPY ❤


P

Du är en enorm inspiration Jessica du visar att det bara är att kööööra ! Brynt jobb:)

Svar: Åh tack snälla :)
Jess


P

Grymt så klart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!