2013-01-15
 16:17:27

Not god

Hejåhå

Ikväll ska jag äta gott KÖTT mysa med barnen, somna till och från (haha) .
Det är INTE bra att inte sova och träna så här hårt men det var inte meningen, natten var ej planerad och jag tyckerdet var viktigt att få bränna lite i dag.
Jag sov alla fall två timmar direkt efter jobbet.
Min vilodag vill jag nog lägga in på lördag eftersom jag jobbar fredag lördag natt.

Nog om det.
I kväll ska jag kolla om jag ser några nakna grannar med Lowes stjärnkikare som han fick av min bror i julklapp haha!
Några stjärnor ser man ju i alla fall inte.
Igår när vi stod och testade den kollade en tant på oss ...
Haha..
Vågar nog inte mer...

Mys pys hej svej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!