2013-01-30
 09:15:48

Men va bra

Jag har inte kunnat skicka in något sedan igår på em .

Leon är hemma idag med "bara för att" känns det som.
Han är pigg glad förutom när han nyss skrikit en timme att han oxå vill till dagis!

Jag tror vi ska rigga upp en tränings anläggning för jag blir knäpp i huvudet av att bara vara "instängd" promenad utesluter vi en stund, vi båda är DYNGSURA av att bara lämna Lowe .
Dessutom tycker Leon det är kul när "mamma täna" så jag kan väl roa honom med lite situps / armhävningar/ benböj/ plankan av alla slag.

Smått irriterat inlägg!
HAha

Possetivt tänkande
Leon är bättre
Och jag får träna 18.00




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!