2013-01-28
 08:44:09

Måndag

Härligt med ny vecka va? ;)
Dom går så fort...

Jag överlevde natten... Nätt och jämt.
Nu är jag bra trött , ska sova snart när jag klämt i mig detta till frukost.
Sen ska jag vakna stark och pigg för att svettas till max ;) längtar faktiskt till träningen .

Vad kul att Linda länkade min blogg i sin, läsar siffrorna steg i taket.
Till er som "stannar kvar" och alla andra
Hej och godmorgon allihopa , välkommen hit...
Hoppas jag kan bjuda någon på något..
Här försöker jag slänga in lite ur min vardag och min kamp mot målvikten..
Jag tar en dag/vecka i taget och fokus på att leva ett hälsosamt liv.
Träning ,mat & sömn "is the shit!"
Ca 65-70 kilo ska jag gå ner jag har ca ca 37kg kvar , kämpa kämpa !!!

Hoppas ni följer me :) ❤
Läser gärna andra vikt/träning/motivations bloggar


EMMA - M I T T F A T A S S

DU är ju så duktig som kämpar på =)

Svar: Men tack detsamma Emma! :)
Jess



PUBLICERAT: 2013-01-28, 08:48:27 | URL: http://mittfatass.blogg.se
Therese

Vad gott det såg ut!!
Mkt trevlig blogg jag tror du fixar det galant

Svar: Tack snälla :)
Jess


Köttbullen

Haha, ja, man skulle ha nån "kändis"-kompis som kunde länka till ens blogg. Vad många nya läsare man skulle nå då! :) Blir så mycket roligare när man kommer i kontakt med fler - tycker jag i alla fall.

Gott det ser ut! Speciellt apelsinen. Blev jättesugen nu...! :)

Svar: Haha precis:) mitt mål med bloggen var från början att ha den ensam som en dagbok om en vanlig vardag.Nu har den blivit en "vikt blogg " och det är kul att dela med sig om folk får ut något av den (viket tydligen några får :)

Ja det är jätte gott med frukt , längtar till sommaren :)
Jess



PUBLICERAT: 2013-01-29, 11:24:43 | URL: http://viktigt50.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!