2013-01-28
 22:19:45

Kväller

Godkväll alla möss:)
tysta som i graven haha, nå väl det finns väl inget att kommentera
(förutom vad ni ätit ?! :)

Jag tror jag har sträckt baksidan av låret så jäkla ont eller så är det bara träningsvärk går som jag s*itit på mig.
Härligt med lite smärta.
Bara det är "rätt" smärta som träningsvärk. Det tog alla lång tid att knata hem.

Nu blir det kvällsmål kvarg med mosad banan (för lite sötma) , vanilpulver ,jordgubbar och vindruvor sen lite parma skinka.

För övrigt har Leon feber igen , i morgon går jag med ungen till doktorn !
Feber till och från i tre veckor nu.
Avbokar mina pass och hoppas jag kommer iväg på något sätt i morrn. Eller det ska jag ju!

Kram å hej



Malin G

Gott det såg ut! Jag måste smaka kvarg, jag hade bara gått 9877 steg igår fy vad du rör på dej bra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!