2013-01-22
 19:25:00

Jan. 22, 2013

Så kul att så många hör av sig och säger att han/hon får inspiration av mig bara för jag gör något som är bra för mig!
Jag ger mer än gärna pepp om jag kan igenom att dela med mig av min träning och kost...
Vi kan kämpa ihop, och nå våra mål om det så är att gå ner 60 kilo eller 3kilo, bygga muskler eller ändra matvanor, bli mindre eller större.

Under förändringar av livet behöver man positiva människor runt sig, glada tankar, och ett sunt sätt att tänka.
Bort med energi tjuvar, negativitet och orklöshet .
Det blir som man gör det...
Tänket jag "jag orkar/vill inte" då ger jag upp!
Tänker jag "jag vill/jag kan" då orkar jag lite till..

Puss å kram
I morgon är det "veckans vikt"


Nina

Tack för en fantastiskt bra blogg! Du ger mig energi att komma iväg till mitt gym. Jag tror på dig , du är fantastisk .


Gina

Helt rätt! Jag måste göra mig av med mina energitjuvar , och fokusera som du fina Jess


Malin

Åh precis vad dom blogg ger mig :) !!! Tack för att du bloggar och delar med dig, extra kul att du uppdaterar ofta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!