2013-01-25
 19:57:12

Inget sug

Nu blir det gladiatorerna och lite fredagsmys , Lowe är uppe och käkar chips..
Jag är inte så sugen första gg i mitt liv tror jag he he..
Jag äter kvarg och fruktsallad..
Nån choklad och lite nötter

I morrn är Lena tillbaka , ser fram emot ett pass med henne kl 9,15


Leja

Mmmmmm gott!!!


Gina

Åh jag är tvungen att åka och köpa frukt, det såg så gott ut!
Jag har bara massa äckliga flottiga jordnötter hemma.
Tack för en bra blogg duktig du är som kom iväg till gymmet .

Svar: Haha ja visst blir man suktad av andras mat;) tack så hemsk mycket!!!!! Det var verkligen rätt beslut att gå dit , kändes i kropp och själ :)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!