2013-01-23
 17:47:05

Hallå ellerrrrrr

Har sovit som en liten griiiiis på eftermiddagen !
Det blir jobb snart , först blir det middag lax, potatis, sås , grönsaker ,en bauta disk (ooooooovaroligt) och gosa med mina små killar❤

Sen blir det en kaffe med gulliga Gullu innan vi kör vårt nattpass!

Toppen!

Vad äter du för middag?
(Nån som vågar kommentera? Hehe)

Puss


Louise

Vågar knappt skriva det , men GOTT var det en flottig pizza!

Svar: Mmmm pizza är ju så gott ibland, det blir inte allt för ofta längre dock:)
Jess


linda

Åååh va gött med lax. Bor tillsammans med en fiskallergiker så det blir aldrig fisk här.. Blev bjuden på flygande jakob med persiljemarinerade ugnsrostade morötter, fetaostsallad, örtdressing och broccoli.. Hua vad mycket jag åt haha. Varför gör man själv aldrig nåt mer avancerat än grönsallad? Jag gör bara det och hatar det därmed nu för tiden haha

Svar: Det lät sjuuuukt gott!!!! Jag vet man kör ofta samma mat vecka ut och vecka in haha
Jess


Malin

Jag åt kyckling med sallad idag och avokado så klart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!