2013-01-07
 21:23:25

Godkväll!

Det var otroligt kul med spinningen i dag , Paula är underbar och en riktig tok peppande glad instruktör . Jobbat som beredskaps sjuksköterska på vårt jobb förut haha bra !
För jag trodde att jag skulle tuppa av några gånger, svimma , dö, och spy på samma gång;)
Mitt mål var att köra exakt det dom gjorde och orka stå upp ja me!
Jag fixade det och gav allt!!
Dom yngre vältränade snärtorna tänkte nog "snart ramlar hon av" men ICKET !

"Klapp på min egen axel, utmanade mig själv att "våga" gå på ett nytt pass ensam trots att det var lite läskigt"

Nu blir det flera spinningpass, i morrn easyline det ska bli kul.

Kolla mitt goda mellanmål!
Det var gott på RIKTIGT !!
kvarg, en skopa proteinpulver (blandablanda) megablåbär på! Mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!