2013-01-04
 15:35:00

God eftermiddag

God lunch i dag , dock inte enligt mina kostplaner men vad fanken det är ju fredag.

Mitt träningspass gick grymt bra , kände mig stark efter min vilodag och goda sömn.
Jag ska vara ärlig med att jag har haft rätt svåra sömnproblem sista tiden.
Så jag har tagit insomningstablett som jag har vid behov.
Jag tar någon då och då och känner att jag äntligen får vila ut TOTALT. Så bra nu o ett måste när jag tränar så mkt.

Jag svettades som en gris och fick beröm i dag igen.
Det gör mig stark..
Den lilla klappen på axeln av en som jobbar där "skit bra jobbat,du är ju här varje dag vilken glöd!"
Härligt med pepp.
Jag körde 50 min jobbig powerwalk sen hela magen alla muskler och ett rejält benpass .
Avslutade med 15 min sittande cykling .

Nu ska vi laga lite thai kyckling till middag!


Puss på re



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!