2013-01-22
 09:16:32

Brr

Godmorgon , i dag hade jag krut i arslet när jag lämnade på dagis.
Dels för att det var sviiiiin kallt och för att jag skulle hem och koka min gröt, ägg och diverse tillbehör i rätt tid.

Kollade även på TV4 Helene (Ice) var där och pratade lite.
Mkt snack om träning och det var en som var emot att det "hetsas" från medier, politiker , arbetsgivare att leva ett hälsosamt liv. Jag tycker det är jättebra att man uppmuntras att leva hälsosamt JUST NU!
Men innan jag " bestämt mig" (på riktigt) uppfattade jag också det som "hot,tjat,läskigt,jobbigt" ...

Jag är glad om Sverige får upp ögonen för en hälsosam livsstil.

Nu ska jag knata till gymmet.
Har ett pass inbokat sen blir det en timme kondis på det.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!