2013-01-29
 14:01:51

Bara för att

Bara för att det inte blir som planerat  måste jag börja slåss med mina "spöken" tänk vad sjuk man är ..
Jag hade planerat att träna mitt på dagen i dag. 
Hade planerat maten i min skalle !
 
Och så händer det, bara för att Leon är hemma och sjuk, så "glömde" jag frukost och slängde i mig en ersättning
åt ett konstigt mellanmål och orkade inte göra sallad till lunchen! Ville äta glass och fika, komma med nån ursäkt, hoppa över träning, köpa godis!!!! 
 
men hallå neeeej!
 
SKÄRPNING
 
FOKUS
 
jag kan inte "slappna av" bara för att det inte blir som planerat.
 
så!
 
Nu blir det:
Fruktsallad och kvarg till mellanmål
Lax ,grönsaker och en potatis till middag
 
Ett easyline 50 min pass och 30min på löparbandet (raskt ej löp idag) hårt på crossen 10 min.
 
(Jag har vägar dag på onsdagar , funderar på att vänta med vikten till måndag då jag har gruppträff och vägning BARA för att det inte ska bli för tätt.)
 

Nu ska vi laga mellis
bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!