2013-01-01
 08:48:00

1 januari 1013

Hej
Nytt år , ny månad och första inlägget !
Jag ser fram emot detta år, det kommer bli tufft, mkt tjat om mat och träning och det är vad min blogg kommer handla om för tillfället (just det, "min vardag;)" .
Jag har kämpat på bra, men nu har jag mitt mål att nå.. jag ska göra allt i mon makt för att nå dit innan 1 januari 2014 helst innan så klart.

I går hade vi det mysigt lugnt och skönt , god mat och lite raketer.
Mathilda och Daniella kom över och åt, även Manges pappa, hans mamma kom efter hon hade jobbat klart.
Leon var piggare när han vilat under dagen och vi tvättat å tvättat hans ögon han fick gå och lägga sig som vanligt..
Lowe var uppe (stora killen) men halleluja vilket gnäll det är i dag...
(PÅ ALLA) såååå skönt att vi var hemma , jag var nykter , fixade i ordning allt utom lite disk innan jag lade mig och vi slapp släpa ungar med vagnar/bussar/minusgrader mm.

Vi åt traditionell nyårsmat
Egen Skagen toast
Oxfilé , potatisgratäng, sallad, såser
Cheese cake som Mathilda gjort (gick kanon att lägga upp på fat , nästa gg ska jag toppa med lite hallon..mm)

Vad ska man hitta på i dag då tro?


Ha en underbar dag


Linda

Du är fantastisk Jessica! Vilken inspiration du är. Och sådan stor skillnad på dig. Jag tvekar inte en sekund på att du klarar detta!! Kramaaaar



PUBLICERAT: 2013-01-01, 15:09:49 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Mange

älskling verkligen skillnad klart du klarar de du är så stark och duktig. Puss


Fia

Så fin!!! Det är en otrolig skillnad ditt vackra ansikte kommer fram och man ser hakan å munnen :) vilka drag tjejen. Kram


Linnea

Jag blir så Stolt och glad över dig Jess !
Du kämpar på så svetten ryker på gymmet, vilken glöd vilken ork!
Vi ses snart ❤

Svar:
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!