2013-02-06
 13:19:56

Vila

Jag måste erkänna att jag har lite smått problem med vila!

Nu var jag stressad i morse och planerna för idag blev inte som planerat. Men det är fortfarande min vilodag från träningen 6 dagar av 7 .
Dit vill jag komma.

Man lägger ner så mkt fokus på mat och träning nästan 110%.
Jag måste det just nu för att nöta in vanorna och beteendet i min vardag .
Dessutom tycker jag att det är KUL för jag känner att det är så LÄTT!
Mindre att bära på ,mer muskler och bättre flås .
Klart det är kul, och så alla positiva människor som jobbar med kroppar och hälsan.
(Förut hatade jag dom, nu älskar jag dom)

Dit jag vill komma är att jag är lite "rädd" för vila dagarna, jag måste lixom bråka med mina känslor (inte i dag dock)
Men kanske senare, mot kvällen.

Jag går alltid på tå för att INTE falla tillbaka till Tidigare när jag inte tränade och hade "vilodag" varje dag!

Nu ska jag vila musklerna och kroppen (och njuta av det) till mitt dubbelpass i morgon.
Fokus på det istället för "fettot" på axeln som helst av allt vill moffa en godispåse, chips, glass i soffan ;)



EMMA - M I T T F A T A S S

Känner igen mig fett mkt! Hatar o vila, vet inte ens när jag ska planera in den ;) Tänkt lördag men det låter för jobbigt o vila, kanske en promenad iaf ;)

Svar: Mmm det är jobbigt men man måste... Klart att en promenad går man nog ta, jag har pulsat i snö och lyft ungar i trappor i dag det njöt jag av haha
Jess



PUBLICERAT: 2013-02-06, 17:51:58 | URL: http://mittfatass.blogg.se
Anonym

Tycker du är så jävla duktig. Tänk om jag hade hälften av din energi och vilja. Hur mycket har du gått ner nu? Kram


Frida

Njut av din vilodag , jag tycker du resonerar så bra. Du kommer lyckas Jessica hetsa inte efter kilona tänk på hur mkt du svarvar fin kropp av all träning. Du kommer nå dit du vill !
JAG VET DET :)


Frida

Din kropp ska det stå !


Lena w

Njut!
Ta något bra ikväll , du vet vad du ska äta kör hårt , då blir du så stark i morgon på dina pass ! Lycka till , gillar din blogg.

Jag älskar att du uppdaterar ofta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!