2013-02-04
 12:23:24

Vila & fluff

Åååh vilken härlig förmiddag jag haft i dag!
Efter att jag lämnat barnen tog jag min varmaste gosigaste filt och lade mig i soffan.
Jag kände att kroppen behövde en extra knäpp av vila.
(Vill slippa förkylningen som hänger i ögonvrån, jag nyser mkt till och från)
Jag sov som en gris i 3,5 timme underbart!

Jag kände att laga lunch var inte så kul idag så det blev en "proteinfluff".

Jordgubbar
Banan
Lätt kvarg
1ägg VITAN
Hallon

Så kan du göra:
Mosa ihop eller mixa
Jordgubbar (en näve) ( mixa frysta, jag hade ingen mixer så jag tinade dom)
Banan (en liten, mogen)

Blandade det med en liten burk lättkvarg .

Vispa en äggvita HÅRT

blanda i kvargen i äggvitan och på med lite hallon .
Ät och njut
Eller in i frysen 30 min


mmmmm så gott och mättande .
Testa vid tillfälle /mellanmål/ kvällsgott
Man kan ha vilka bär man vill och frukter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!