2013-02-04
 22:09:08

Tränad & handlad

Lena fick göra ett annat jobb i dag så hon fick inte hålla i vårt easyline pass!

Skit tråkigt , jag som längtat.
Det var bara ladda om, hon klappade mig på axeln och viskade i mitt öra att köööööra på ändå!!!
Och att Max som höll i passet var bra.

Han var bra , körde mkt styrka och jag gav allt jag kunde.

Träffade Linnea , Dessi, Tove och Nina korridorerna (olika tjejer olika tillfällen )
Alla tränar mkt är där ofta , (igår var det Micke ) vi småpratade lite och man får sån energi av dom.
Samma gäller personalen , dom ger så mkt stöd , uppmuntran och peppande ord varje gg jag kommer ner på gymmet. Det ger mig så mkt energi och kraft !!!

Kanske därför jag springer där varje dag.

På väg hem handlade jag lite nödvändigheter att ha hemma , till mellis :)


Sov gott alla fina ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!