2013-02-03
 18:19:00

Skönt

Det blev 7km på löp bandet , jag gick bara raskt men jag är nöjd:) så skönt i benen .  


Jag är så glad att det känns roligt och lätt att gå och träna. All personal är så trevliga och man har lärt känna och känner igen mkt folk som oxå är och tränar ofta. Det är mycket pepp och motivation jag får av dom. I dag kom jag på mig själv hur jag stod och "tog i" åt en tjej som gjorde chins när jag stod på löparbandet ( vad det heter när man hänger med kroppen och och drar sig själv upp och ner) Haha ! Dom e så duktiga och har fina muskler. Det vill jag oxå ha.

Det var sjukt jobbigt att cykla hem med fryst växel på den trögaste haha

Nu ska det bli dusch
Lägga barn
Sen äta räkor :)

 

 

puss å hej så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!