2013-02-11
 22:07:46

Semla

I morgon är det den välkända fettisdagen .
Ska ni unna en semla eller två?

Jag ska bojkotta semla imorgon , det kommer en semla dag nästa år , året efter och efter det..
Inget förbud, jag äter om jag vill men nä! ingen lust och dessutom gillar jag dom knappt...

Så nu är det bestämt :)

Skönt att planera i bakhuvudet. He he


Heléne

Härligt, tack för detta inlägg ha ha nu hoppar jag min med :)

Svar: Haha va bra :)
Jess


Elin

Hoppar också semla detta år! Oftast så äter man ju bara dessa saker bara för att det är "deras dag".. Och allt har ju en dag nu.. Våfflor, semlor, kanelbullar och kladdkaka..

Svar: Precis ! Det är ju det , dagar till allt... Jag vill ha en salladsdag haha
Jess



PUBLICERAT: 2013-02-12, 15:05:08 | URL: http://elinsvikt.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!