2013-02-09
 11:53:00

Rester

Det blev rester från igår till lunch , nu är jag stolt över mig själv och min prestation idag!!!
Härligt, att jag har kraft till detta... 6 dagar träning i veckan och dubbla pass på många :)
Fatta hur lycklig jag blir att jag pallar!

Jag är tjockast på alla pass och kämpar fan lika hårt som dom om inte mer.
I dag var jag så fokuserad annars hade jag ramlat ihop.

Kram på er alla som kämpar
Ge inte upp!

Jag ska aldrig ge upp en enda gg till.
NEVER


Elin

Vad duktig du är :) Jag har också tränat 6 dagar denna vecka och det är verkligen så himla skönt, det har jag aldrig gjort tidigare men man orkar faktiskt mycket mer än man tror! :)

Svar: Tack du är oxå jätte duktig :)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!