2013-02-04
 16:56:26

Kväller

Det snöar ute igen!
Jag ska ner till gymmet för en gruppträff vi har skit kul på dom träffarna, kommer inte ihåg vad vi skulle snacka om i dag.
Jag ska väga mig innan träffen, det känns piss idag !
Ska bli skönt att komma dit och pli peppad för veckans träning och kost!

Det är ett evigt kämpande att hitta balans på intag av mat till träning osv.
Antingen äter man för lite eller för mkt.
Nu tror jag att jag måste sänka lite på kolhydraterna.. Lite alla fall.

Nå väl!
Det är en lära om kroppen och mycket att tänka och fokusera på.

En dag står jag här och har nått mitt mål!
Med mkt erfarenhet får jag lite lust att utbilda mig och få jobba med andra som ska ändra livsstil.

Vi får se :)
Det är lååååång väg dit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!