2013-02-15
 21:19:46

Kväller

Hejsan!
I dag har det bara blivit vila, jag får tänka på hur jag rör mig för ibland gör det satans så ont i skinkan!
Vi har ätit tacos i kväll , massa gucca på kvarg och massa avokado MUMS!

Nu ska jag fortsätta se på Gladiatorerna, jag vill oxå ha muskler sen när jag nått min viktminskning på 70 kg , därför underhåller jag och tränar mkt.
Oftast när man viktminskar så försvinner mycket muskelmassa men min ska försöka växa tätt inpå den takten jag tappar är min plan :)

Nu ska jag sitta och gnugga skinkan på en tennisboll haha.
Vill att nerven ska släppa, i morgon har jag två pass inbokade.
Eventuellt kör jag intervaller och easyline eftersom jag har ont och hoppar Abs och ass får känna hur det känns i morgon, när jag är varm är det bättre.

Kraaaam på re'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!