2013-02-06
 21:33:34

Klar

Nu känns det som jag snart har vilat klart.

Jag är evigt tacksam för alla fina kommentarer <3

Det har öst ner snö här i dag, M fick jobba över och ska ut i natt och sanda så det blev inga gäster. Alltid är det något.
Jag har pulsat runt och hämtat barn, släpat o haft mig..
Dessutom fick jag bära upp Smilla 4trappor för att deras hiss var paj, jag njöt faktiskt haha bestämda steg rakt upp.
Jag hade på riktigt vart tvungen att stanna varje trappa om det varit för några månader sen.

Maten har gått galant i dag.

Nu ska jag hänga upp träningskläder på tork och lägga mig för att vakna pigg i morgon , jag ska köra på allt jag kan.

Känner i låren efter gårdagens leg extensions/curls jag fick lite hjälp hur jag skulle ta i , jösses de känns :)

Bra start i morrn sen easyline :)

Natti natt ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!