2013-02-12
 14:34:00

Hej bloggen

 

Jag var på gymmet mellan 10-12.30 idag...
Kämpade på, först intervaller kondition uthållighet sen easyline med Maria och sen visade hon mig lite övningar för att stärka mina muskler runt knät som jag skadade när jag spelade hockey (för 100år sedan) då körde vi ben så jag höll på att spy .
Nu är jag slut, har nyss käkat lunch och kollade lite bilder..

Man ser i ansiktet att jag tappat vikt synd att jag inte har några helkroppsbilder..
Ska gå igenom på datorerna (mamma kanske har eller nån annan ) maila så fall mailto:[email protected]">[email protected]

Tyvärr så undvek jag nog kameran så mkt som möjligt .

Hoppas ni mår bra!

 


Annsofie

Helt fantastiskt! Kul att du spelat hockey inte konstigt att du pallar träna så mycket he he du har ju grundflåset :) kör hårt tjejen. Du är så duktig

Svar: Tack!!!! Ja ska jag vara ärlig så gör det nog mkt att man tränat hårt som ungdom med:)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!