2013-02-08
 12:31:19

Fredagsmys

Idag bojkottar jag godis och chips djävulen!
Jag ska myyyyysa utan chips i munnen :)

Hänger du med?
Jag vill ha tips på hälsosamma "gottigheter" , jag efterlyste på instagram och två grupper på facebook ska dela med mig om jag får några tips.

Bild från min Itrim bok he berätta bra


Linn

Vilken fin och inspirerande blogg !

Svar: Åh vad glad jag blir :)
Jess


Elin

Jag körde på samma sak igår! Jag gjorde en dipp och hade gurkstavar och blomkål att dippa! Sedan har jag nästan alltid popcorn som snack. Alltid såna man poppar själv för dom är mycket godare och mycket bättre än såna man köper och micropoppar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!