2013-02-11
 21:54:01

Då var det kväller

Lite extra mys glass kula och kolasås med trötta griniga ungar i kväll "som jag längtat" he he..
Nä men dom var trötta efter hela dagen i dagis och skola.
Till middag blev det kassler med grönsaker och ris det uppskattades , Lowes favorit mat.
Vi hinner mysa i morgon med!
Denna vecka jobbar jag bara onsdag torsdag natt.
Härligt med en ledig helg att se fram emot, det blir mkt träning denna vecka/helg, fotboll för Lowe och kalas för Leon som fyller 3 år nu i februari :)


Nu går ögonen i kors, vi har sett en Johan Falk film...
Jätte bra, jag kommer nog drömma om skottlossning i natt.

Nu ska jag hänga upp träningskläder och sova och ladda inför kommande träning, jag är sjukt taggad att klara detta nu.
Stort tack till Lena och Malin mina coacher som tror på mig, Lena och jag ska träna upp mina armar nu:) så jag inte kommer ha sååå mkt hängande skinn.. (Vilket jag kommer ha och få operera sen ändå, men ska bygga muskler under)
Och tack ALLA ni andra underbara som skickar sms , stöttar och alla fina ord på instagram och min familj så klart .
Det betyder mkt för mig, detta är INTE lätt kan jag säga.....

Jag må tjata, men här på MIN blogg är det valfritt att läsa och det är mitt liv och min vardag den handlar om, och här sker en livsförändring.
Utan fokus pallar man inte gå ner 70 kilo så är det bara!

Kärlek <3

Natti natt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!