2012-09-19
 06:25:27

Varje onsdag

Natten till onsdag sover barnen så illA!!!
Dom vaknar alltid 05 (någonting) bara för att Lowe har fotboll på kvällen...
I kväll är det garanterat gnäll , gråt och skrik, från att vi hämtar tills dom deckar i säng!

Kul!

Jag ska träna i dag!!!!

Less på att hela veckan blivit dålig träning, e man fet så e man å måste träna!!

Less på detta!
Kan man bara få tappa vikthelvetet nu!

Itrim efter jag lämnat barnen, sen borde jag gå på en 57mils promenad till skåne eller nått.

Ja !
Jag är inte på topp i dag , BYE !


Britt-Inger Grewell

Nae nae Jessica - inte må du gå till Skåne - förstår att man tappar lusten ibland - tänk vad du varit suveränt duktig - men njut åxå - ha de bra - massor av kramizzzzar Britt-Inger

Svar: tack snälla söta du.... jag ska försöka tänka så :) man vill så mkt på en och samma gång att inget går i stället kraaaaaaaaam <3 UPPSKATTAR DINA KOMMENTARER
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!