2012-09-06
 07:54:07

TORSDAG morgon

Och jag får väl ta och säga Godnatt!

Blev kvar länge på jobbet och pratade med en KANON tjej som jobbar på vårt jobb, härligt när man lär känna såna guldkorn som henne.
Nu ska jag sova , jobbar i natt med!

Hoppas du får en fin dag i solen❤

I morgon är det vägning hoppas hoppas hoppas på -1 kilo!!!

Pöss


Linda

Åh vad härligt med nya bekantskaper! =D

Svar: visst är det, så bli frisk snart :)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-06, 21:25:57 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Absolut =D Nästa vecka kan jag nog ses om du har tid. Måndag ska jag bort, men annars fungerar övriga dagar =)

Svar: kanon , jag kan inte heller måndag men resten av veckan e jag ledig:)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-07, 11:50:19 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Britt-Inger Grewell

Visst e de så i livet att man träffar människor som bara "stämmer" - de är inte många och det känns som om man känt dem alltid. Allt är så lätt o okomplicerat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!