2012-09-01
 17:04:12

Så söta!

Åh vad jag sovit gott!
Riktigt sovar väder i dag, jag cyklade till och från jobbet med paraply haha det måste sett sjukt kul ut i morse med motvind ...
Men blåser det inte och är tätt vind så är det riktigt mysigt , nästan mysigare än att åka bil he he!

Tack för alla söta kommentarer:) det värmer i hjärtat .
I dag på jobbet fick jag höra hur fin jag var och här om dan hur det strålar om mig..
Så snälla ni e..
Tänk vad en liten kommentar kan göra ens dag.

Nu ska jag och mina pojkar leka lite..
Dom blir riktig rastlösa i detta väder trots att dom varit ute och hos farmor och farfar med sin far på fm.
Kanske bada dom?! Bra ide..

Glöm inte bort :



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!