2012-09-17
 06:09:13

Ny dag nya möjligheter!

Måndag igen då!
Jag har fortfarande min långledighet kvar, jag jobbar däremot helgen.

I dag blir det träning på itrim, och promenad hoppas på fint väder .
Sen blir det mat och sovklocka, varje intag ska skrivas upp "stenkoll" är vad jag behöver .

Jag låter tråkig men det är precis vad min vardag handlar om.
Kämpar och fokuserar jag inte på mitt så når jag inte mina mål.
Istället för att sucka så stötta istället.

Eller ge fasen i å läs här! ;)

Jag råkade för övrigt putta ner Leon från min säng i natt, stackars lilla barn som ville gosa med mamma för en gångs skull ( pappas pojke annars;)


Ha en fin dag, all kärlek!❤


Tezzi

Är det nån som "klagat" på dinblogg?

Svar: det är alltid nån som har åsikter ;) men jag skriver vad jag vill hehe tycker jag håller rätt "låg" profil ändå...:P
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!