2012-09-06
 19:27:53

Middag

En liten middagsbild och det blev grillad kyckling som jag varit sugen på en vecka nu :)
 
Snart bär det iväg för en jobbnatt till, sen är jag leeedig i helgen.
Underbart!
 
Puss♥


Linda

Åh men vad gott det där såg ut. Jag älskar verkligen kyckling. Och det finns så mycket man kan göra med det också och så är det ju smalmat så det heter duga. Keso och avocado är storfavoriter för mig också!

Svar: Jag visst e det gott haha jag tröttnar aldrig, men Avokado är inte lätta att hitta det är alltid nått fel på dom å man blir så suuur.
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-06, 21:23:53 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Frida

Mums vad gott, det måste jag äta i morgon :) lycka till på jobbet och på din vägning! Kram

Svar: mmm gott:) Tack så hemskt mkt :)
Jess


Linda

NEj jag vet.. Jag brukar köpa de där i 2-pack som heter mogen, men de är ju så himla dyra om man jämför med de man plockar löst. Men jag är so dig, den må¨ste vara bra för annars är de inte goda



PUBLICERAT: 2012-09-07, 11:46:18 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!