2012-09-11
 09:45:06

Kaffe

Nu ska jag möta upp Linda !
Hoppas det blir lite roligare;) det tror jag garanterat!!!

Sen lunch hemma
Träna
Hämta barn
Middag
Leka
Lägga barn
Och jobba en extra natt! (kan behövas!!)

Puss see u!❤


Linda

Tack för idag! Det var jättetrevligt tycker jag och ses gärna igen någon dag =) Hoppas träningen gick bra sedan. Kram

Svar: träningen gick kanon:)Jag kollade på itrim men dom har bara månadsvis man kan betala ;/ trist kraaam
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-11, 14:04:47 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Åh det var ju typiskt... det hade varit riktigt roligt att följa med dig och träna någon gång... =( Säg till om du vill till friskis någon dag då för där har jag kort. Förstår dockom du håller dig till itrim, det skulle jag också gjort om jag var där regelbundet. Vill du annars ses en annan dag och prata? kanske gå en promenad, eller shoppa, ta en kopp kaffe eller bara gå runt och prata lite? Kram

Svar: klart jag vill det!Jag går gärna på friskis sen när jag har köpt kort , tänkte typ nov,dec för det e lite fattigt nu hehe...

klart vi ska ses!
bara höra av dej när du kan å vill jag e som sagt hemma denna v, i morrn em har jag inget för mig... kanske en em kaffe? sen en promenad nån gg nästa v?! kram
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-13, 14:04:41 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Åh vad roligt =) Ja absolut det fungerar nog jättebra sen under hösten =)

Jag kan imorgon, är dock fortfarande snuvig och har barn hemma. Vill inte smitta dig heller. Vågar du så är jag dock gärna på. Vi kan messas imorgon?
Jag är absolut med på promenad också =D Kram



PUBLICERAT: 2012-09-13, 23:20:13 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!