2012-09-11
 19:57:38

Hej å hå!

Haft en mysig kväll..
Hämtade barnen och cyklade hem och lagade supergod kycklingfile jag steker den i vatten och buljong som jag krossar över ,citronpeppar & lite soya . Den blir saftig och god!
Sen svampsås (Trattkantareller) i mängder , lättmjölk soya, vitpeppar och salt och sallad till MUMS ( övriga åt ris) jag tog lite jag med.

Sen har vi spelat spel och kittlats i mängder , nu sover dom så sött och jag ska iväg och jobba en extra natt.. (pengar pengar ja tack!)

Det har varit riktig värme i dag och är fortfarande varmt.
Blir nog skönt att cykla trots att det blåser.
I morgon ska jag pallra mig direkt och träna innan jag åker hem och sover.

Det kommer några gubbar och hämtar våra köksluckor som ska målas om och bli som nya !
Hoppas dom kommer tidigt så man kan vila sen.

Hej å hå!
Hoppas du får en god natt❤

Kram


Tweety

Hur kan det komma sig att operation inte blev bra ? (gastricbanding opererad )? Kram

Svar: bra å bra :) jag ska ändra texten...när jag skrev den så spydde jag natt och dag fast jag inte hade ätit osv..
halsbränna jämt mm.. (trodde jag fått fickor) MEN när jag började äta regelbundet , bra mat så funkar den bra:) när jag var nyopererad gick jag ner 30 kg med den men sen upp allt under 1 graviditeten och slarv med mat till och från... :/ så nu skyller jag inte på den längre utan på mina matvanor;)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-12, 05:44:52 | URL: http://tweety26.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!