2012-09-12
 08:46:20

Fixade det!!!

Men herre Jesus vad trött jag är nu!
Bra jobbat braaa...

Mitt huvud sa åk hem å sov sov sov men mina ben cyklade mot itrim ändå :)


Britt-Inger Grewell

Jisses Jessica vad duktig du är - meeeen vila åxå. Kramizzzz

Svar: Tack:) jag vilar massor ju kraaaam
Jess


Mange

Starkt jobbat

Svar: :) jaa det var jobbigt...
Jess


Linda

Gud vad bra du är!! Underbart =D Kan man gå dit och träna och betala bara för att gå in en gång? Jag tänkte att jag kanske kan följa med. Undrar om jag lider av minnesbrist men jag har nog redan frågat det =O?

Svar: None
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-12, 23:09:00 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!