2012-09-04
 18:42:56

Bloggbloggen

Till middag blev det köttfärsås..
Gick inte att få i sig allt grönt men jag försökte... tar sån tiiiid me min mage.
Nu ska jag träääääna :D


alexandra

vad är det för köttfärsås? eller är det de?

Svar: vad det är för köttfärsås ja du haha min :) köttfärs, lök, morötter, salt, vitpeppar, sbartpeppar, vitlök soya, vatten buljong typ.... hade inte så mkt å blanda i :) men gott var det ..
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-04, 22:24:40 | URL: http://mlbloggen.blogg.se
Britt-Inger Grewell

Tänk vad mat kan vara vackert - speciellt när det är upplagt med känsla!

Svar: hehe det har jag inte tänkt på, eller jo jag lägger upp det så jag kan mäta mängden jag måste få i mej... rätt mkt... men då kanske man lägger lite "snyggare" än när man är hungrig å lassar på... (som man inte ska)
Jess


Anna

Gott gott :) man tror inte köttfärsås och grönsaker är gott men det är det , saftigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!