2012-09-06
 19:21:53

älskling

Min lilla kille sitter och ritar en teckning till sin"tjej" som fyller år i morgon .
Han ritar , slagit in halsband och klistermärken hehe,
dessutom ritat en teckning till hennes tvillingbror med.
Vilken "kille" kon har..
Vi har en riktig pysselkväll... så mysigt.
 
För övrigt så har jag sovit som en liten gris i dag såååå skönt!!!


 


Linda

men så rart! Men är det han som går i förskolan? Förlåt frågan men jag är så dålig på vem som är vem. Han ritar i alla fall så himla fint. Sen tänkte jag på eftersom det står Engla, om det var Leon och Engla-Engla. Hennes pappa sa att de fyller år här omkring =)

Svar: Precis det är Engla och Leon tvillingarna...Dom har gått på samma dagis och nu i samma "klass" Lowe och Engla är riktigt bra kompisar ..
Lowe är min stora och Leon min lilla:)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-06, 21:25:18 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Jag förstår! Ja Marcus och Oliver gick också på dagis samtidigt, men Marcus är ju ett år äldre. Leon och Engla bor här där vi bor, när de inte är hos Madelene. Engla är nästan alltid med Oliver och Leon med Marcus hihi, de är så söta Engla och Oliver (Oliver säger att Engla är hans tjej, jag ska nog inte tala om att han blir brädad av Lowe då )
Vad roligt att de går i samma klass och att Lowe och Engla hittat varandra så bra! Det är ju så värdefullt när de får bra kompisar så där =D

Svar: hehe vad gulligt! så söt som Engla är är dom nog fler som slåss om att fa "hänga" me henne:)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-07, 11:48:22 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Britt-Inger Grewell

Jisses vad Lowe är duktig på att rita alltså - brås på sin mor!

Svar: hehe tack!!! :)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!