2012-10-11
 15:07:19

Öppna ögonen upp!

Heeeej hur måååår du?!

Natten gick bra att jobba, det var med vikarie och nya boenden så den var inte som den brukar men det går det med.

Jag fastnade med några jobbarkompisar innan jag kom iväg hem..
Blev lite sen i säng och kunde inte riktigt koppla av.
Såg både Bonde söker fru & Solsidan innan jag deckade.

Nu blir det lite "frukost" på sängen 15.00
Frukt, ägg , keso, och den underbara bästa quinoan (det är sååå gott och att det äts som "grönsaker" är så kanon)

Mycket av dessa varor nu..
Men jag har mina perioder haha snart är det något nytt..?!
Typ skinka istället för ägg bara jag får i mig rätt saker är jag nöjd.

Puss


Aina

Saknade du mej?

Svar: klart jag gjorde :)
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!