2012-10-17
 10:40:59

Oj oj

Vad jag inte hade lust eller ork att simma men jag tog mej dit.
Det var sjukt jobbigt att simma med magont och kväljningar hela tiden.

Dessutom får jag "tänkapånåttannattänkapånåttannattänkapånåttannat" när jag simmar för jag spyr av bara tanken av all urin,snorkråkor,slem,hudflisor och pubishår som flyter runt i vattnet.
Som man dessutom typ får in i munnen .. Nä nu får jag sluta haha

Sorry;)

Hoppas du inte äter lunch!

Dax för mej att knoppa in några timmar.


Lollo

Ha haaaa! du är knäpp!! Bra jobbat efter att ha jobbat natt:


Anonym

Hihi - visst är det äckligt - tur att klor finns annars hade det inte gått. Duktig du är - skönt för kroppen att simma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!