2012-10-08
 22:59:43

Mina tankar


Det var skönt att prata med Camilla coachen i dag..
Jag sprang in som en stirrig dåre en timme för tidigt på viktgruppen i dag ,så vi tog vikt och pratade lite..
Plus minus noll på vågen som väntat efter 2 lata veckor med förkylning och halsont.
Vi pratade om min mage som bråkar , att kräkas , må dåligt och bra upp å ner hit och dit !

En bidragande effekt till mitt magont e stress, inre stress ,ångest att oroa sig att inte nå målet!
Oron att hamna utanför "banan"
Folk säger -men du är ju inte stressad? Vad har du att stressa för..
Jo! Det har jag...
(Lite privata saker jag inte tar här) och att kämpa saaaaatan med vikten , tankar kring mat, träning , sömn, jobb, ork.

Det är kämpigt som bara den att hela tiden kämpa för att hålla kvar gnista ,motivation ,äta & motionera rätt... Pressar mig själv rätt hårt att inte "tappa motivation " som svajar upp å ner...
En djävul (fettot) på ena axeln och ängel på andra .

Det är ofta jag bryter ihop och "inte orkar" Längte (för att målen är så långt borta) många kilo att gå ner och mycket att lära om att leva ett sunt liv.

Jag försöker vara positiv , glad , pigg men i bland brister det.
Jag får inte glömma att jag gått ner runt 20 kilo.. DET ÄR BRA!

Kändes så bra att "öppna" sig för camilla , att hon vet alla mina tankar att inte ljuga som man lätt gör för sig själv när man har "fetma"!!
Äckligt ord men sanningen e att man tänker så mkt konstigt som en med arorexi och jag ska vinna över "fettot" på ena axeln....

Puss och godnatt
Tro på dej själv!


Fia

Då kommer du lyckas! När du öppnar dig själv och erkänner tankar och brister. Fokusera nu och kör du vill detta Jess!


Britt-Inger

Skönt att prata med någon utomstående. Du e så himla duktig å stark!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!