2012-10-03
 21:23:54

Kväller

Var på hockey med Lowe, han var trött efter en lång dag i skolan så det gick väl lite segt. Väl hemma efter middagen låg han deckad innan vi ens hann börja läsa boken vi bestämt.

Sitter och kollar på EFTERLYST fy vad jag blir upprörd, det är sjukt att man knappt vågar gå ut längre.
Folk kan fan göra vad som helst.
Kollade på misshandeln på killen i Vallentuna , idioterna 3st knivhugger och sparkar killen i huvudet fler och fler gånger och bara går därifrån när han ligger där ( dör sedan på sjukhuset)

Hur fan i hela friden kan man göra så?
Ber till Gud eller vad som helst att jag lyckas uppfostra mina killar och att dom hamna rätt i livet .
Och dom ALDRIG eller nån annan människa råkar ut för såna människor igen.

Ta fast dårarna !
Bort från gatorna NU!

(Och JA ! jag svär i min blogg, och det får jag för det är min... Hur ska jag annars uttrycka sina känslor om man inte får använda lite jädraranamma;)



PUSS❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!