2012-10-02
 21:11:22

Kopp å kopp

Jag tror jag är KÄÄÄÄR!!
Har blivit kär i koppar, jag får små saker jag "går igång" på titt som tätt.
Nu vill jag ha massa söta koppar, helst lite större..
Jag dricker ju nästan aldrig te och kaffe hemma men tänk vad mysigt att ha en söt kopp att käka mellis ur eller ? Haha
Ja, lite fil eller kvarg med bär..
Ja! Varför inte;)

I kväll har Lowe firat sin namnsdag, stolt kille <3 mitt hjärtegull!

Puss

I morrn blir det ett pass på itrim!


Britt-Inger

Åååå jag e galen i allt porslin - vilka söta koppar du visar - jag har moccakoppar efter mina föräldrar - mycket fina. Har kaffemuggar å ingen är den andra lika.
Tradera har en hel del - eller åxå loppis - de e så kul att gå på. Kramizzz


Malin

Sååå söta!
Gillar den längst ner.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!