2012-10-08
 08:04:17

Godmorgon och Godnatt i samma veva

Är hemma från jobbet nu dö trött , la mej bara i sängen en minut hade inte tänkt somna utan att äta frukost.

Kände hur jag bara slumra in...
En minut!
... Vaknade av (ursäkta) uppstötning, hostning och nära till kräkning...

Va faaan!

I natt har det varit bra , lite små värk i bröstet men inget annat.
Men så fort jag lägger mej, och jag har ju inte ens ätit.


Nå väl!
Ska dra i mej en shake (lättast för magen tror jag) nu och sova sittandes..

Fast jag e dö rädd för gastroskopin så längtar jag, vill veta exakt vad det är.

I kväll blir det gruppträff och träning på itrim!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!