2012-10-18
 10:03:00

Godmorgon med mkt gnäll.

Hej hopp
Igår var jag på jobbet mellan 18-23 kändes trist att gå iväg 4e kvällen på rad men nu är jag långledig till nästa fredag natt.
Vi hade lönesamtal, nattmöte och så jobbade jag två timmar extra på de när jag ändå var där.

Det var riktigt skönt att sova en natt i sin säng...
Barnen var så goa i morse, åt frukost, mös och pladdrade. Men straxt innan vi skulle gå blev det liv i luckan och två killar stod och grät och gjorde allt tvärt om...det löste sig inte riktigt och en ledsen Lowe lämnades i skolan :(
Det gick nog över ganska fort men ska hämta han lite tidigare i dag tänkte jag.

Träning blir det efter lunch, man blir bra låg av detta skit väder usch!
Och av alla dessa bittra människor...
Suck va lite framåt å glada nån gång, jävla gnäll!
På ALLT!

Jag och min lilla solstråle haha!


Britt-Inger

Jååå - en del gnäller om precis allt, allt, allt.

Svar: dom gör ju det bläää tack för igår mysigt att ni kom
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!