2012-11-04
 10:08:55

Svett

Har svettats på Itrim känns så bra, lowe var med och kollade i dag.
Igår mötte jag och Lowe en kvinna när vi gick i täby som var väldigt kraftig.
Lowe såg kvinnan... tittade må mig uppifrån och ner...
efter en stund sa han
-mamma! hur kan man egentligen bli smalare..!?...du har ju det mamma och det är jag glad för.
-ja hur kan man bli smalare hjärtat? Jag är oxå så glad för det.
-man äter bra och nyttig mat samtidigt som man tränar mycket och dricker vatten!! :) svarar han då SÖTNOS!

Jag är så glad om mina barn får en sund syn på kost och träning i vardagen , detta visste han bara om.

SÄMSTA ÄR att Camilla min vikt coach ska sluta nu i november :(
Usch ledsen jag blir, men det ska inte stoppa mej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!