2012-11-28
 19:39:16

Kväller

Jag fick mina franska naglar och svettas fick jag oxå göra:) åh vad skönt det var!!!
Underbart att det inte blev någon riktig förkylning bara lite snor och hals ont!

Jag har inte varit super sjuk sen jag började träna och gå mer i vikt :)
Innan var jag jämt sjuk!

I dag köpte jag ett linne i stl 44 på vanlig avd :) innan har jag köpt och knappt kunnat ha stl 56-58 eller 3XL.
Nu var denna 44 stor men det känns ändå bra :)

Middagen bestod av kyckling , keso, grönsaker , quinoa så gott !


Linda - 46,3 kg

Tack, vad söt du är!

VAd glad jag är för din skull. Jag minns känslan! Sträck på dig, du är grym!



PUBLICERAT: 2012-11-28, 22:42:18 | URL: http://liiiiinda89.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!