2012-11-28
 09:55:29

Glömt

Jag har nästan glömt bort bloggen, inte riktigt haft nån tid !
Igår var jag och M iväg och handlade nödvändiga saker och vi var till ska tills barnen skulle hämtas så tiden drog iväg .
Jag fick med mig nya träningsbyxor och ett gäng strumpor med mig hem.
Och på kvällen käkade vi räkor , gott det var!
Räkor är en favorit må jag säga .

Det regnade hela dagen igår och jag har inte tränat sedan i fredags, men i dag är det dags nu är jag bara snorig inte ont i halsen .

Nu kör jag :
Ons
Tors
Fre
Denna v alltid bättre än inget, på lördag blir det till att dansa hela natten lång så det är väl bra:)

Bättre lycka med träning nästa v. Men tre pass är duktigt det med!

Just det i natt ska jag jobba , tog semester lördag...
Så nu lånade jag in den natten bums:)

Nästa helg ska jag ha adventsfika med lite familj och släkt (vår tur i år)
Nå tips på adventsfika??!
Dessa såg goda ut!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!